עורך דין פלילי במרכז

תמונה ראשית עו"ד גיל באיער

אם אתם מחפשים אחר עורך דין פלילי במרכז אין מן הנמנע שהגעתם למקום הנכון עבורכם. משרד עורכי דין גיל באיער הינו משרד עורכי דין הפועל משנת 1998 ונחשב לאחד מן המשרדים המובילים בישראל בעולמות המשפט והפליליים בפרט. הדין הפלילי הינו מורכב ודורש ייעוץ וליווי מקצועי מאחר וכל מילה מכרעת. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך משרדו של גיל באיער פה לעשות לכם מעט סדר.

מה התפקיד של עורך דין פלילי?

עורך דין פלילי הינו עורך דין לכל דבר ועניין אשר עיקר ההתמחות שלו עוסקת בעולמות הפלילים. הדין הפלילי נחשב לדין מסובך ונרחב ודורש מקצועיות, מיומנות ולא מעט יצירתיות על מנת להגן על האינטרסים של הלקוח. עורך דין פלילי מלווה אתכם לאורך כל הדרך כבר משלב החקירה הראשונית במשטרה ובערכאות המשפטיות לאחר מכן. תפקידו של עורך דין פלילי הוא לבטל את האישומים כנגדכם ולהוביל לזיכוי מלא של הנאשם – כך תוכלו לחזור אל אורח חיים תקין כפי שהיה בעבר.

האם יש הבדל בין עורך דין פלילי בצפון לעורך דין במרכז?

עורך דין פלילי הינו עורך דין פלילי, אין זה משנה אם הוא נמצא בצפון ו/או במרכז. יחד עם זאת אנו למדים כי תיק פלילי הינו תיק מסובך אשר דורש לא מעט תעצומות נפש ולכן אנו מעדיפים שעורך הדין איתו נעבוד יהיה זמין עבורנו במרחק נגיעה – לכן אנו רואים חשיבות בבחירת עורך דין הנמצא בקרבה דמוגרפית אלינו, כך נוכל להגיע אליו לייעוץ, פריקה ולכל שאלה ותהייה במסגרת הטיפול המשפטי שלנו.

בחירת עורך דין פלילי במרכז – למה אנו נרצה לשים לב?

בחירת עורך דין פלילי אינה מלאכה פשוטה וטומנת בחובה לא מעט לבטים מאחר ואותו עורך דין יהיה בעל המקצוע אשר ילווה אותנו בהליך כה מסובך זה, לכן אנו נרצה להיות בטוחים שהגענו למקום הנכון עבורנו. ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את העורך הדין הטוב ביותר עבורכם:

  • המשולש הקדוש: ניסיון, ותק ומוניטין – כאשר אנחנו מדברים על העתיד שלנו אנו לא מעוניינים לקחת סיכון בשום פנים ואופן. אנו נרצה לעבוד עם עורך דין בעל ניסיון, ותק ומוניטין – עורך דין זה כבר ראה דבר או שניים מימיו וידע איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה תוך כדי שהוא משמש עבורנו כתף תומכת מן הצד האחד אך בעל מקצוע ענייני ומקצועי מן הצד השני.
  • זמינות מרבית – אנו נרצה לעבוד אך ורק עם עורך דין אשר מתחייב עבורנו לזמינות מרבית לאורך כל התהליך, אותו עורך דין צריך ללוות אותנו ולא להעביר אותנו בין עורכי דין שונים מאחר ועליו אנו סומכים.
  • מתמחה בעולם הפלילים – כיום ניתן למצוא מגוון רחב של עורכי דין בתחומים שונים, אנו נרצה לעבוד אך ורק עם עורך דין אשר מתמחה בעולם הפליליים אשר זהו העיסוק העיקרי שלו ולא עיסוק צדדי.
  • הצלחות עבר – הצלחות עבר של עורך הדין בעולמות הפליליים יעידו לא מעט על היכולות שלו ועל הרצון שלו לעשות הכל על מנת להגיע אל חקר האמת ולשרת את האינטרסים של לקוחותיו על הצד הטוב ביותר. בדקו אודות הצלחותיו של עורך הדין.

הרגישות בתיקים פליליים: שליש פסיכולוג – שליש עו”ס –  שליש עו”ד

תיקים פליליים אינם תיקים קלים באופיים. הלכה למעשה אנו למדים כי מרבית האנשים הניגשים אל ערכאות פליליות הינם אנשים נורמטיביים אשר זו הפעם הראשונה אשר הם נחשפים אל מערכת בתי המשפט ואל המשטרה. חקירה בתיק פלילי איננה קלה וטומנת בחובה לא מעט אתגרים נפשיים, כתוצאה מכך מוצאים את עצמם אנשים רבים במצבים רגשיים לא פשוטים במסגרת חקירת התיק הפלילי – לעיתים נתקלו אל אותה סיטואציה אנשים אשר כלל לא עשו כלום, כתוצאה מעלילת שקר ו/או דברים שהוצאו מהקשרם.

לכן, ישנה חשיבות ברגישות מקסימלית בתיקים פליליים לצד היכולת לשלב ניסיון מקצועי. אנו מצפים מן העורך דין שלנו להיות מכלול שלם של שלושה שלישים – שלישי פסיכולוג, שלישי עובד סוציאלי ושליש עורך דין.

במהלך התיק עורך דין פלילי יהיה שם עבורכם כדי לתמוך, להכיל, להעניק כתף תומכת אך מהצד השני להסביר את ההשלכות שבפעולות שנעשות, את המצב שאתם נמצאים בו כרגע ואת הסיכונים השונים. כך תוכלו לקבל כיסוי מקיף.

אמרתם עורך דין פלילי במרכז אמרתם גיל באיער

גיל באיער הינו עורך דין פלילי העובד ברמת גן, תל אביב וגוש דן והנו תובע משטרתי לשעבר אשר צבר ניסיון רב של שנים בהופעה באלפי תיקים פליליים לצד דיוני מעצר הן כתובע והן כסנגור. בשנת 2009 היה גיל אחד מן המועמדים לכהונת שופט בישראל. כיום גיל מנהל את משרד עורכי הדין גיל באיער אשר נחשב לאחד מן משרדי הפלילים המובילים ביותר באזור גוש דן ותל אביב.

גיל פועל ברגישות רבה תוך כדי שילוב של אג’נדה שהוא בעצמו מקדם “שליש פסיכולוג, שליש עו”ס, שליש עו”ד” ועוסק במגוון רחב של תחומים בעולם הפליליים, לרבות: ייצוג חשודים ונאשמים בעבירות אלימות במשפחה, עבירות רכוש וגניבה, מחיקת רישומים משטרתיים, מחיקת רישום פלילי, עבירות מין, עבירות סמים, רצח, עבירות זנות, אלימות, עבירות הונאה ועבירות פליליות רבות נוספות.

גיל חורט לדגלו להעניק את השירות המקצועי ביותר תוך כדי ידיעה שהלקוח סומך עליו ותולה בו תקוות, כתוצאה מכך מודע גיל לגודל האחריות ועושה הכל על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר תוך כדי שיקוף מלא של המצב הקיים. גיל זמין ללקוח הן בפגישות והן בטלפון 24 שעות ביממה ונחל במרוצת השנים אלפי הצלחות בתיקים פליליים.

המשרד מתמחה בעולמות הפלילים למעלה מ – 20 שנה והפך כבר מזמן לביטוי שגור בעולמות הפלילים. אני מזמין אתכם לשתף את המשרד שלנו ברגעים הקשים שלכם, אנחנו פה בשבילכם.

גיל באיער.

נעים להכיר

עו”ד פלילי גיל באיער

הרוב המכריע של הלקוחות שמגיעים אלי למשרד הם נורמטיביים. אבל יש להם מכנה משותף אחד: אצל רובם מדובר בפעם הראשונה שהם נחקרים בתיק פלילי והם נמצאים במצב רגשי לא קל. יתכן שמדובר בעבירה שהם ביצעו, בלהט הרגע, וייתכן שבכלל מדובר בעלילת שקר או בהוצאת דברים מכל פרופורציה.

בכל אותם מקרים, אני נמצא שם עבורם כדי לתמוך, להכיל וכמובן להעניק להם את השירות המקצועי הטוב ביותר שאני יכול לתת, תוך שאני מסביר להם, מראש, את הסיכויים ואת הסיכונים. מכיוון שעבדתי, בעבר, כתובע משטרתי ויש לי ניסיון רב, אני מכיר את כל הטריקים וה”שטיקים” וחושב מחוץ לקופסא.

ודבר אחרון ומאוד חשוב, מבחינתי: אני תמיד אהיה זמין עבור לקוח שמתקשר אלי להתייעץ או לשאול שאלה או סתם רוצה לדבר.

עורך דין פלילי גיל באיער

למה לבחור במשרד עו"ד גיל באיער

תובע משטרתי לשעבר המכיר את עבודת המשטרה "מבפנים"

עו"ד פלילי משנת 1998 ניסיון באלפי תיקים פליליים

הקשבה, תמיכה וליווי אישי בתהליך רגשי מורכב וקשה

מחשבה חדה
ותמיד מחוץ לקופסא

מועמד לשעבר
לתפקיד שופט

מאות המלצות אישיות ואותנטיות מלקוחות

הלקוחות שלנו מספרים

משרד עו”ד גיל באיער זכה למאות המלצות חיוביות (ר׳ למטה)

5.0 ★★★★★ (מעל 200 המלצות)

פתרונות המשרד

עבירות אלימות

עבירות סמים

עבירות מין

עבירות נוער

עבירות רכוש

סדר דין פלילי

מאמרים קשורים