סגירת תיק משטרתי פתוח

תמונה ראשית עו"ד גיל בר-אור

סגירת תיק משטרתי פתוח

שינוי עילת סגירה

סגירת תיק משטרתי מאות אלפי אזרחים בשנה נחקרים במשטרה בחשד לביצוע עבירות פליליות. יחד עם זאת, רק כנגד חלק קטן מהם גם מוגש לבסוף כתב אישום. מדוע זה קורה? הדבר נובע משתי סיבות עיקריות:

  • מחסור בראיות בתיק על מנת לבסס הרשעה מעבר לספק
  • סגירת תיק משטרתי פתוח בשל חוסר עניין לציבור

ההבדל העומד בין הסיבות השונות לסגירתו של תיק במשטרה, יכול להיות כהבדל שבין שמיים לארץ ועל כן על מנת לשנות, הלכה למעשה, את עילת סגירתו של התיק, כדאי וחשוב לפנות אל עורך דין פלילי מומלץ המתמחה בתחום.

סגירת תיקים פתוחים

עם סיומה של חקירה המנוהלת נגד אדם שהוזמן לתחנת המשטרה, חייבת המשטרה להחליט אם ישנו מקום להעמיד לדין את החשוד, או לחלופין, יש לבצע סגירת תיק משטרתי פתוח בשל אחת משלוש העילות המרכזיות המקובלות בחוק.

סגירת תיק מרמה לקונסול – מחוסר אשמה

חשוב לזכור כי גם אם טרם הוגש נגדכם כתב אישום, תיק פלילי העומד כנגדכם הנו בבחינת מכשול חמור מאין כמוהו בכל הקשור לחזרה אל שגרת החיים הסדירה. כך למשל, תיק פלילי פתוח יימנע מכם להתקבל לעבודה התלויה בקבלת רישוי/רישיון כלשהו ואף תימנע מכם האפשרות לצאת למדינות מסוימות בחו"ל, שכן בקשתכם לקבלת ויזה תיענה בשלילה.

למידע על שימוע לפני הגשת כתב אישום

מעוניינים בייעוץ וליווי מקצועי לצורך שינוי עילת סגירת תיק משטרתי או סגירת תיק פתוח? פנו עכשיו אל משרד עו"ד פלילי גיל בר-אור ונשמח לעמוד לשירותכם.

סגירת תיק של חבלה ברכב ותקיפה – מחוסר אשמה

 

לפרטים נוספים על סגירת תיק משטרתי פתוח, ולייעוץ ללא התחייבות, פנו למשרד עו"ד פלילי גיל בר-אור 052-3877227

או צרו קשר עכשיו באמצעות הטופס הבא:

[contact-form-7 id="473" title="טופס יצירת קשר 1"]

 

נעים להכיר

עו”ד פלילי גיל באיער

גיל באיער הינו עורך דין פלילי מהותיקים בישראל. בעברו, כיהן עו"ד באיער כתובע משטרתי וצבר ניסיון רב שנים בהופעה באלפי תיקים פליליים ודיוני מעצר (כולל תיקי נוער) הן כתובע והן כסנגור. בשנת 2009 היה מועמד לכהונת שופט.

הלקוחות שלנו מספרים

משרד עו"ד גיל באיער זכה למאות המלצות חיוביות (ר׳ למטה)

5.0 ★★★★★ (מעל 200 המלצות)

עו"ד גיל באיער

תובע משטרתי לשעבר

אנו מתחייבים:

  • לתת ללקוח, מראש, הערכה של סיכויי ההצלחה בתיק.
  • להיות בשקיפות מלאה מול הלקוח. אם הלקוח ביקש זאת, נעביר לו, בתוך 24 שעות, כל מסמך שקיבלנו מהצד השני.
  • לתת ללקוח עדכון, בכל התפתחות בתיק, בתוך 24 שעות מהמועד שקיבלנו אותה.
  • להשיב ללקוח, בתוך 12 שעות מהמועד שפנה אלינו.
  • ⁠להכין את הלקוח לקראת כל דיון שיתקיים בביהמ״ש, בצורה הטובה ביותר, אם טלפונית ואם בפגישה במשרד, לפי בחירת הלקוח.