כתב אישום חמור נגד חשוד שאנס את אשתו וגרם לה להפיל את עוברה

פרקליטות מחוז תל-אביב הגישה זה מכבר כתב אישום חמור נגד תושב העיר, בן 31, אשר נאשם בתקיפה ובהתעללות באשתו במסכת עינויים של ממש אשר החלה זמן קצר לאחר נישואיהם לפני ארבע שנים. באחת הפעמים שבהן התגלע וויכוח בין בני הזוג – הובהלה האישה בת ה-21 כיום לבית החולים – ונאלצה להפיל את העובר. העובר שהופל היה אמור להיות ילדם השלישי של בני הזוג.

מכתב האישום עולה כי בני הזוג מיסדו את יחסיהם באוזביקיסטן ואף התגוררו במדינה בטרם הגיעו לישראל. בנוסף למסכת התקיפות הקשות מייחסת המשטרה לחשוד שורה של עבירות מיניות לרבות אונס, ביצוע מעשה מגונה וביצוע מעשה סדום לאורך מספר שנים.

עוד עולה מכתב האישום כי במהלך ויכוח שהתלהט בין בני הזוג בשנת 2010 – פצע הבעל את האישה לאחר שתקף אותה בסכין במטבח משום שזו סירבה למסור לו את משכורתה החודשית.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך באופן מיידי את מעצרו של החשוד וזאת אחרי שהגדירה את מעשיו כ”נלוזים, משפילים ומכאיבים” – פועל יוצא בין היתר של ההתעלמות הגורפת מרצונותיה של האישה לאורך השנים. במהלך הדיון בהארכת המעצר העיד אחד השוטרים שהיו נוכחים בעת מעצרו של החשוד כי הוא טען שהוא אוהב את אשתו – אך כשהיא עושה משהו לא טוב – מוטלת עליו החובה לחנך אותה.

בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והורה על מעצרו של החשוד עד תום ההליכים – בין היתר משום החשש שהביעה הפרקליטות מבריחתו מהארץ.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם את החברים
עורך דין גיל באיער

עורך דין גיל באיער

גיל באיער הינו עורך דין פלילי מהותיקים בישראל. בעברו, כיהן עו"ד באיער כתובע משטרתי וצבר ניסיון רב שנים בהופעה באלפי תיקים פליליים ודיוני מעצר (כולל תיקי נוער) הן כתובע והן כסנגור. בשנת 2009 היה מועמד לכהונת שופט.