התחזה לאיש מקצוע – שדד קשיש – והואשם בביצוע שוד בנסיבות מחמירות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לאחרונה כתב אישום באשמת שוד בנסיבות מחמירות כנגד אדם שהתחזה לנותן שירות – ושדד את הקשיש שפתח לו את דלתו. מכתב האישום עולה כי לפני כחודשיים, במרץ 2013,  הגיע פטריק כהן, תושב לוד בן ה-50 לביתו של הקשיש בן ה-75 ברעננה, תקף אותו ושדד את תכולת דירתו. נכון לרגע הגשת כתב האישום שהה החשוד במעצר 10 ימים.

הקשיש שנשדד הזמין בעל מקצוע לביתו ואילו השודד התוודע לכך והתחזה לנותן השירות. השודד הגיע לדירה עם חברו והשניים עטו על פניהם מסיכה בטרם פתח הקשיש את הדלת. עם פתיחתה, אזקו וכפתו אותו השניים ואף סתמו את פיו בסרט הדבקה.

השניים הצליחו לגנוב את כספו של הקשיש, תכשיטים שהיו בביתו ואף 10 שעונים יקרי ערך. רק לאחר שהצליח להשתחרר בקושי רב – עלה בידו של הקשיש להזעיק את כוחות המשטרה. בכתב האישום מציינת הפרקליטות במפורש כי “… בשעת מעשה ביצעו מעשי אלימות במתלונן על מנת לגבור עליו”. כנגד החשוד הנוסף במעשה יוגש כתב אישום בימים הקרובים.

לחשוד שכנגדו הוגש כתב האישום 24 הרשעות קודמות שהובילו בין היתר ללא פחות מ-12 עונשי מאסר לאורך השנים. ראוי לציין כי בחודש אפריל נעצרה בלוד חשודה בת 40 כשברשותה חלק מהחפצים שהיו שייכים לקורבן. מעצרה הוא שהוביל למעצרו של החשוד לפני כשבועיים.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם את החברים
עורך דין גיל באיער

עורך דין גיל באיער

גיל באיער הינו עורך דין פלילי מהותיקים בישראל. בעברו, כיהן עו"ד באיער כתובע משטרתי וצבר ניסיון רב שנים בהופעה באלפי תיקים פליליים ודיוני מעצר (כולל תיקי נוער) הן כתובע והן כסנגור. בשנת 2009 היה מועמד לכהונת שופט.