איך לבחור עורך דין פלילי

אם הגעתם לכאן אנו מניחים שאתם נקלעתם למצב לא נעים ואתם מחפשים אחר עורך דין פלילי אשר יעזור לכם לצאת מן הצרה תוך כדי שהוא נותן לכם מעטפת מלאה בכל הנושאים המשפטיים והרגשיים סביב הנושא שלכם. כאשר אנחנו מדברים על דין פלילי אנו למדים כי כל דקה הינה חשובה ואין מן הנמנע אלא לפנות אל בעל מקצוע בהקדם. יחד עם זאת אנשים רבים תוהים איך ניתן למצוא ולבחור את עורך הדין הפלילי הטוב ביותר בתחום. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנחנו פה לעשות לכם מעט סדר.

מה התפקיד של עורך דין פלילי?

עורך דין פלילי הינו עורך דין לכל דבר ועניין אשר עיקר התמחותו ועיסוקו עוסקת בנושא הפליליים. אנו למדים כי עורך דין פלילי משקיע לא מעט משאבים וזמן במטרה להגן על הלקוחות שלו ועל הזכויות הבסיסיות שלהם תוך כדי אפיון של הסיטואציה, רגישות מלאה ולעיתים יצירתיות רבה הנדרשת על מנת לשרת את האינטרסים של הלקוח.

עורך דין פלילי הינו עורך דין אשר בשונה מעורכי דין בנושאים אחרים עבודתו מתחילה עוד לפני שהגעתם לתחום המשפטי, כבר משלב החקירה המשפטית וטרם ההחלטה להעמיד אתכם לדין ישנה חשיבות בפנייה אל עורך דין פלילי אשר יסביר וידריך לכם איך לגשת אל החקירה בצורה נכונה ועל מנת להקטין את האישומים נגדכם ככל האפשר.

במקרים בהם לאחר חקירה יש צורך בכתב אישום של הנאשם אין מן הנמנע שיעבוד עורך הדין ימים כלילות על מנת להפוך את הקערה על פיה ולבטל את האישומים הרלוונטיים. עורך דין פלילי הינו עורך דין המתמחה בתחום הפליליים אשר תפקידו לעזור למיוצגים שלו לחזור לאורח חיים תקין כפי שבעבר תוך כדי מחיקת כל האישומים והאזכורים השליליים נגדם עד זיכוי מלא.

החשיבות בעבודה עם עורך דין פלילי המתמחה בתחום

הדין הפלילי הינו דין נוקשה במיוחד ואנו רואים חשיבות בעבודה עם עורך דין פלילי המתמחה בתחום. במרוצת השנים פגשנו לקוחות רבים אשר אינם בדקו מול מי הם עומדים ומצאו את עצמם מול עורך דין ללא ניסיון ומוניטין בעולם הפלילי – כתוצאה מכך הפסידו לא מעט משאבים וזמן. אנו מאמינים כי כל דקה היא מכרעת ויש לבדוק כי עורך הדין איתו אנו עובדים הינו בעל ניסיון והתמחות בעולם הפלילים וזהו עיסוקו העיקרי – כך נוכל לדעת שהגענו למקום הנכון עבורנו.

בחירת עורך דין פלילי: איך לעשות זאת בצורה נכונה?

בחירת עורך דין פלילי איננה מלאכה פשוטה וצריכה להיעשות בצורה מקצועית. מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות אנו רואים מגוון רחב של עורכי דין המציגים את עצמם כמתמחים בתחום. יחד עם זאת רווחת העננה איך נוכל לבחור את עורך הדין הפלילי הטוב ביותר עבורנו. ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם:

  • ניסיון לצד ותק – אנו נרצה לבדוק כי עורך הדין איתו אנו עובדים הינו עורך דין בעל ניסיון לצד ותק בעולם הפלילים. עורך דין זה ידע איך לגשת בצורה נכונה אל המלאכה ולשרת את האינטרסים שלנו על הצד הטוב ביותר.
  • מוניטין בתחום – לצד הניסיון והותק של עורך הדין איתו נבחר לעבוד אנו נרצה לבדוק מה הוא המוניטין של אותו עורך דין בעולם הפליליים. המוניטין של העורך דין יעיד לא מעט על ההצלחות שלו בתיקים השונים ועל הדרך בה הוא ניגש אל התיקים בהם הוא עוסק.
  • תחום התמחות עיקרי – הדין הפלילי הינו מורכב וגדול, אנו נרצה לעבוד אך ורק עם עורך דין ו/או משרד עורכי דין שזהו אחד מן תחומי ההתמחות העיקריים שלו ואין זה התמחות צדדית. כך נוכל להבטיח שנקבל ייצוג איכותי ומהימן עבורנו.
  • קרבה דמוגרפית – אנו נרצה לעבוד עם עורך דין אשר קרוב אלינו ברמה הדמוגרפית, לצורך העניין אם אנחנו גרים בבאר שבע אנחנו נחפש עורך דין הנמצא בסביבתנו אשר יוכל להיות נגיש אלינו בכל זמן ועת.
  • הצלחות בתיקים פליליים קודמים – אין על תיקי העבר להעיד על תיקי העתיד אך לחלוטין יש באפשרותם להעיד על הצלחות העבר ועל היכולות של עורך הדין איתו אנו נעבוד. אנו נרצה לבדוק המלצות אודות אורך הדין לצד הצלחות בתיקים פליליים קודמים.

עורך דין פלילי גיל באיער – הבחירה הטבעית עבורכם

משרד עורך דין פלילי גיל באיער הפך בשנים האחרונות לביטוי שגור בעולמות הפליליים ולבחירתם הטבעית של אלפי מואשמים ברחבי הארץ. גיל הנו תובע משטרתי לשעבר אשר צבר במרוצת השנים ניסיון רב שנים בהופעה באלפי תיקים פליליים ודיוני מעצר הן כתובע והן כסנגור. המשרד ייצג במרוצת השנים מגוון רחב של נאשמים כל הדרך עד לזיכוי מלא ומעניק יחס אישי לכל לקוח תוך כדי זמינות מלאה.

זה הזמן להגן על הזכויות שלכם,

גיל באיער.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם את החברים
עורך דין גיל באיער

עורך דין גיל באיער

גיל באיער הינו עורך דין פלילי מהותיקים בישראל. בעברו, כיהן עו"ד באיער כתובע משטרתי וצבר ניסיון רב שנים בהופעה באלפי תיקים פליליים ודיוני מעצר (כולל תיקי נוער) הן כתובע והן כסנגור. בשנת 2009 היה מועמד לכהונת שופט.