תקיפת קטין/חסר ישע

תמונה ראשית עו"ד גיל באיער

התגלגלות הדיווח  אודות תקיפת קטין / חסר ישע

תקיפת קטין על מורים בבתי ספר חלה חובת דיווח ליועצת של בית הספר באם שמעו את אחד התלמידים או התלמידות מספר על מעשה אלים מצד אביו או אמו, בין אם היו אלו נזיפות קלות הכרוכות בסטירה על הלחי ובין אם מדובר בהחזקת הקטין בכוח ואיומים עליו. יועצת בית הספר מחויבת, לאחר שמיעת הדברים, לספר זאת לעובדת סוציאלית מטעם הרווחה, והאחרונה בתורה מעבירה את הדיווח למשטרת ישראל. כך, האם או האב מוצאים עצמם במהרה תחת חקירה פלילית, וזאת, במקרים רבים, אף לאחר שהילד כבר נחקר על ידי חוקר ילדים, ללא ידיעתם.

שלב קריטי להתייעץ עם סנגור מומחה בדין הפלילי

בשלב בו ההורים מוצאים עצמם תחת חקירה, קריטי עבורם להתייעץ עם סנגור. סנגור יוכל במקרים רבים אף להביא לאי הגשת כתב אישום על ידי ניסוח בקשה מתאימה לפרקליטות. עו"ד גיל באיער הוא מומחה בתחום המשפט הפלילי ומאחוריו עומדת שורה ארוכה של הצלחות גדולות בתיקים שונים. עו"ד באיער טיפל במקרים רבים של חשד תקיפת קטין והוכחה יכולתו להצליח בתיקים אלו אפילו עד מניעת הגשת כתב אישום. עו"ד באיער ילווה את החשודים על תקיפת קטין לאורך כל ההליך.

מדוע חשוב ייעוץ סנגור בזמן חקירה פלילית

נחקרים רבים בתחום הפלילי, ודאי אלה שנתקלים בכך לראשונה, אינם מכירים את זכויותיהם במהלך החקירה ואת אופן התנהלותה. משרד עו"ד גיל באיער מציע ייעוץ שהינו קריטי ללקוח ולמעשה מעניק לו ארגז כלים חשוב להתמודדות במהלך החקירה באם הוא נחשד על תקיפת קטין או חסר ישע.

לייעוץ ללא התחייבות, פנו למשרד עו"ד פלילי גיל באיער 052-3877227

או צרו קשר עכשיו באמצעות הטופס הבא:

[contact-form-7 id="473" title="טופס יצירת קשר 1"]

נעים להכיר

עו”ד פלילי גיל באיער

גיל באיער הינו עורך דין פלילי מהותיקים בישראל. בעברו, כיהן עו"ד באיער כתובע משטרתי וצבר ניסיון רב שנים בהופעה באלפי תיקים פליליים ודיוני מעצר (כולל תיקי נוער) הן כתובע והן כסנגור. בשנת 2009 היה מועמד לכהונת שופט.

הלקוחות שלנו מספרים

משרד עו"ד גיל באיער זכה למאות המלצות חיוביות (ר׳ למטה)

5.0 ★★★★★ (מעל 200 המלצות)

עו"ד גיל באיער

תובע משטרתי לשעבר

אנו מתחייבים:

  • לתת ללקוח, מראש, הערכה של סיכויי ההצלחה בתיק.
  • להיות בשקיפות מלאה מול הלקוח. אם הלקוח ביקש זאת, נעביר לו, בתוך 24 שעות, כל מסמך שקיבלנו מהצד השני.
  • לתת ללקוח עדכון, בכל התפתחות בתיק, בתוך 24 שעות מהמועד שקיבלנו אותה.
  • להשיב ללקוח, בתוך 12 שעות מהמועד שפנה אלינו.
  • ⁠להכין את הלקוח לקראת כל דיון שיתקיים בביהמ״ש, בצורה הטובה ביותר, אם טלפונית ואם בפגישה במשרד, לפי בחירת הלקוח.