הונאה בכרטיס אשראי

תמונה ראשית עו"ד גיל באיער

אודות גניבה ו/או הונאה בכרטיס אשראי

הונאה בכרטיס אשראי: לאבד כרטיס אשראי זה לא עניין נדיר מדי, והדבר קרה לכל אחד ואחת מאיתנו. אובדן כרטיס חיוב יכול להסתיים באיתור הכרטיס על ידי עובר אורח.

ישנם עוברי אורח שיחזיקו בידם את הכרטיס עד שיאתרו את בעליו וישנם כאלה שיבצעו בו הונאה בכרטיס אשראי, כלומר חיובים. עצם ההחזקה הפיסית של כרטיס האשראי מוגדרת בחוק כגניבתו. בחוק ישנה הגדרה, לפיה הונאה בכרטיס אשראי או גניבתם נחשבת לעבירה חמורה ביותר (חמורה יותר מגניבה “רגילה”) עקב השימוש ברכושו של הזולת ועקב השימוש הרב שניתן לעשות בכרטיס האשראי ואף השימוש שניתן לעשות בו בעסקה “מרחוק”, ללא נוכחות פיסית במקום הרכישה.

צפו: ענישה מקילה בפרשה חמורה של זיוף כרטיסי אשראי ות.ז.

כיצד ניתן להגיע לאי-הרשעה בעבירה של גניבת כרטיס אשראי

עו”ד פלילי גיל באיער הוא מהמומחים בתחום הפלילי, שצבר ניסיון רב שנים במשפטים פליליים רבים בתחום עבירות הרכוש. עו”ד באיער מכיר היטב את פלפולי החוק ויידע לייצג כל לקוח בתחום הפלילי בצורה הטובה ביותר. כך, גם עם הגשת כתב אישום הונאה בכרטיס אשראי או גניבת כרטיס אשראי, ניתן להגיע בבית המשפט לתוצאה של אי הרשעה, במרבית המקרים של העדר עבר פלילי. עו”ד באיער מכיר את רזי הדיון, את התובעים שכנגד, מומחה בתיקים מסוג זה ורגיל בהופעות מול הרכבי שופטים.

הונאה בכרטיס אשראי? ייעוץ לפני משפטים פליליים

יכולתו של עו”ד גיל באיער להגיע לאי הרשעה בגין סעיף חוק זה של גניבת כרטיס חיוב (אשראי) הנה מוכחת. עו”ד באיער, מלבד ייצוג בבתי המשפט, מעניק סיוע וייעוץ לפני חקירה פלילית. הייעוץ כולל מידע רב על האופן בו יש להתנהג בחקירה פלילית, על האופן בו יש להתנהל מול משטרת ישראל וכדומה.

נעים להכיר

עו”ד פלילי גיל באיער

הרוב המכריע של הלקוחות שמגיעים אלי למשרד הם נורמטיביים. אבל יש להם מכנה משותף אחד: אצל רובם מדובר בפעם הראשונה שהם נחקרים בתיק פלילי והם נמצאים במצב רגשי לא קל. יתכן שמדובר בעבירה שהם ביצעו, בלהט הרגע, וייתכן שבכלל מדובר בעלילת שקר או בהוצאת דברים מכל פרופורציה.

בכל אותם מקרים, אני נמצא שם עבורם כדי לתמוך, להכיל וכמובן להעניק להם את השירות המקצועי הטוב ביותר שאני יכול לתת, תוך שאני מסביר להם, מראש, את הסיכויים ואת הסיכונים. מכיוון שעבדתי, בעבר, כתובע משטרתי ויש לי ניסיון רב, אני מכיר את כל הטריקים וה”שטיקים” וחושב מחוץ לקופסא.

ודבר אחרון ומאוד חשוב, מבחינתי: אני תמיד אהיה זמין עבור לקוח שמתקשר אלי להתייעץ או לשאול שאלה או סתם רוצה לדבר.

עורך דין פלילי גיל באיער

למה לבחור במשרד עו"ד גיל באיער

תובע משטרתי לשעבר המכיר את עבודת המשטרה "מבפנים"

עו"ד פלילי משנת 1998 ניסיון באלפי תיקים פליליים

הקשבה, תמיכה וליווי אישי בתהליך רגשי מורכב וקשה

מחשבה חדה
ותמיד מחוץ לקופסא

מועמד לשעבר
לתפקיד שופט

מאות המלצות אישיות ואותנטיות מלקוחות

הלקוחות שלנו מספרים

משרד עו”ד גיל באיער זכה למאות המלצות חיוביות (ר׳ למטה)

5.0 ★★★★★ (מעל 200 המלצות)

פתרונות המשרד

עבירות אלימות

עבירות סמים

עבירות מין

עבירות נוער

עבירות רכוש

סדר דין פלילי

מאמרים קשורים

איך להוציא רישיון נשק

קבלת רישיון נשק היא צעד מכריע עבור אנשים המעוניינים להחזיק ולהחזיק נשק באופן חוקי. עם זאת, ניווט בתהליך המורכב של קבלת רישיון נשק יכול להיות

קרא עוד »